-Segmen Mari Mencari-

Sunday 17 November 2013

-SHARING IS CARING..PAKAI KAT TANGAN SENDIRI SAJA-

NAK JUAL KA TAK MAU..NAK JUAL KA TAK MAU..........


Jam ternakan aku yg turun naik bilangannya..
Ini saja yang termampu setakat hari ni..


Setakat Breitling,Rolex Oyster Perpetual Datejust dan jenama2 High End yg lain,memang aku pandang sebelah mata saja la..hehe..
Bukan berlagak poyo,tapi dah memang tak mampu,curi2 pandang ja la..

So,tengok2 la ea..cuci2 mata sikit pagi2 ni..walaupun PERSONAL COLLECTION tapi jika ada yg serius berminat,cuba try test la risik2,,kot2 la kena time aku nak pakai duit,boleh la let go murah2,,hahahaha...phone number aku ada dalam blog ni..pelan2 cari la ea..

Okey..nak sambung tidoq balik..ASSALAMUALAIKUM...






Leather Strap memang NOT FOR SALE..
Dah memang hobi tukar tali jam..
Kalau ada sesiapa nak jual tali kulit yg sempoi2,halo2 la aku ea..('',)




No comments:

Post a Comment